loading...
شهدا شمع محفل بشریتند
عبدالله ضیاالدینی بازدید : 56 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

را لازم است توضيح دهم .حركت كردن و آمدن من به جبهه تنها براي رضاي خدا و به خاطر اين است كه اسلام در خطر است و خدا مي داند كه الان احساس مي كنم در حال بسوي اويم و بهترين و لذت بخش ترين لحظات تمام عمرم و زندگيم همين لحظات است زيرا كه يك انسان گنهكار و شرمنده و بي نهايت كوچك به سوي معبود خود و عشق خود و رب خود و بي نهايت بزرگ عروج مي كند و بالا مي رود.

پدر و مادرم خدا حافظ اميدوارم در اين لحظات آخر اگر اشتباهي يا خطايي از من ديده ايد به بزرگي خود ببخشيد و مرا عفو كنيد . پدر و مادر عزيز من من با اجازه شماها به مدرسه خودسازي (جبهه) رفتم مبادا كه در هنگام نبودن من در خانه ايجاد ناراحتي نماييد . صبور باشيد و تمام رزمندگان را دعا كنيد امام را دعا كنيد و يا و ياور امام باشيد .

مادر عزيز از اين كه فرزند خوبي نبودم واقعاً شرمنده ام و اميدوارم كه مرا ببخشي و تو هم چون مادر بقيه برادران شهيدم افتخار كني كه من در چنين راهي قدم گذاشته ام .

مادر جان هر وقت به ياد من افتادي و خواستي گريه كني و يا اينكه بر سر قبرم آمدي آن لحظه به فكر كربلاي حسين(ع) باش كه در آن زمان با كافران و ستمكاران براي بر جا ماندن اسلام و آزادي تمام مسلمانان از زير سلطه يزيد جنايتكار چگونه جان خود و فرزندان عزيزش را تقديم حق تعالي نمود.

برادران گرامي و هم كلاسي هاي عزيزم : اكنون كه در سنگر علم و مدرسه هستيد فعالانه بكوشيد و درس را با هدف بخوانيد هدفي در جهت رسيدن به الله . درس نخواندن شما خيانت به جامعه و ملت مستضعف ايران و به آينده ايران اسلامي و انقلابي است .

برادران اگر چه در شهرهاي غير جنگي زندگي مي كنيم بايد بدانيم كه در قبال خون شهيدان مسئوليم و در محيطهاي انجمن هاي اسلامي بايد جوانان روي رشد افراد نظر فكري و نظامي و سياسي ، امر به معرف و نهي از منكر برنامه ريزي صحيح ، تشكيل گروهكهائي كه بتوان روي آن ها از هر نظر كار كرد و توجه فراوان كنند.    

 در پايان شعار هميشگي را تكرار كنيد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 2,953