loading...
شهدا شمع محفل بشریتند
عبدالله ضیاالدینی بازدید : 87 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (1)

تا به نداي امام لبيك گويم و من اين وظيفه خود دانستم كه به جبهه هاي جنگ حق عليه باطل بشتابم و من از شما مردم رزمنده مي خواهم كه اگر شهيد شدم و اگر خدا اين نعمت را به من عطا كرد از شما مي خواهم كه زينب وار راهم را ادامه دهي و من اين سخن را با پدر و مادر م دارم كه اگر شهيد شدم بر سر قبر من گريه نكني زيرا كوردلان منافق از فرصت استفاده     مي كنند و سر قبر من به همه شيريني بدهيد و به پدر و مادرم تبريك بگويي كه او چنين فرزندي را تربيت كرد و به سوي جبهه ها فرستاد تا شربت شهادت بنوشد و اين امري بسيار عظيم است براي من و پدر و مادرم و براي هم وطنانم و من از شما دانش آموزان مي خواهم كه سنگر مدرسه را رها نكنيد و با درس خواندن مشت محكمي به دهان ابر قدرتها ي شرق و غرب بزنيد برادران دانش آموز من با خونم اسلام و امام را ياري مي كنم و تو  مي تواني با درس خواندن اسلام و امام را ياري كني و من از شما خواهران و برادران مي خواهم كه جسد پاك مرا در جلوي دبيرستان اين مكان مقدس كه مرا اينطوري تربيت كرد در كنار دبيرستان بر جسد من نماز بگذارند.

درود بر رهبر        سلام بر شهيدان

ابراهيم ضياالديني

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 2,945