loading...
شهدا شمع محفل بشریتند
عبدالله ضیاالدینی بازدید : 97 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

که شهید بشوم و اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید و سر قبر من گل بریزید و من را در همان دشت خاک به خاک بسپارید و نمازم را در کنار مسجد طالقانی بخوانید. و به مادر و پدر من بگویید که این پسر تو خیلی شاد بود و برای من گریه نکنید اگر گریه بکنید برای من بد می گذرد و خداوند این قربانی را از شما نمی پذیرد و همیشه دعا به رهبر انقلاب اسلامی و تمام رزمندگان اسلام کنید و دعا کنید که زود راه کربلا باز شود و به کنار شش گوشه حسین بن علی(ع) بروید و دعا کنید که این عراق از یوغ استعمار صدام حسین رها نشوند و من تا آخرین نفس برای این کشور عزیزمان خواهم دفاع کرد و اگر که به زودی زود پیروز شدیم بر  می گردم.        

    السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

               

  محمد ضیاالدینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 2,957