loading...
شهدا شمع محفل بشریتند
عبدالله ضیاالدینی بازدید : 30 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

صبر و پایداری داشته باشید اگر سعادتی داشته باشم سعادت که ندارم. اگر سعادت پیدا کردم و در جبهه شهید شدم امیدوارم پایداری کنید. بالاخره من باید راهی را انتخاب کنم و این راه، راه خداست و به خاطر هوای نفس نیست که من به جبهه رفته و وصیتنامه می نویسم من این سفارش را می کنم که قدر امام امت را بدانید و قدر روحانیون را بدانید زیرا اگر روحانی نبودند نه اسلام بود و نه کشور.

برادران و خواهران نماز را بخوانید، خمس بدهید و دعای کمیل بخوانید در تمام راهپیمایی ها شرکت کنید. ای پدر و مادر از خدا بخواهید که خدا به من سعادت شهید شدن را بدهد و من به این سعادت بزرگ ابدی نائل شوم. ای پدر و مادر خوبم اگر شهید شدم هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید زیرا من مانند یک امانت در دست شما بودم و اکنون خداوند متعال چنین سعادتی نصیبم کرد جامعه سیاه بر تن نکنید زیرا این کوردلان منافق خوشحال می شوند. بر قبر جوان خود شیرینی بدهید و به پدر و مادرم تبریک بگویید که چنین فرزند پاک و ایثارگری تربیت کرده تا جان پرارزش خود را در راه خدا فدا کند و با خون خود اسلام و انقلاب اسلامی را یاری کند و ای ملت قهرمان ایران اعضای مردم دشت خاک اگر شهید شدم هیچ منتی از هیچ کس ندارم زیرا من به خاطر خدا رفتم و درجه خود را از خدا می گیرم. ای ملت قهرمان دشت خاک اگر می خواهی راه من را ادامه دهید نمی خواهم برایم گریه کنید می خواهم نگذارید دشمن بر ستم بتازد. منظورم این است اسلحه را برگیرید و به جنگ دشمن بروید. حسن تو راه من را ادامه بده. برادر این وصیتنامه که به دست تو می رسد اگر من شهید شدم آن را سر قبرم بخوان و به مادر نگوید که وصیتنامه داده دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما.

قربان شما حبیب الله ضیاءالدینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 2,954