loading...
شهدا شمع محفل بشریتند
عبدالله ضیاالدینی بازدید : 34 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

با ظهور مجدد خورشید اسلام انسان می رود تا برای همیشه خلیفۀ خدا در زمین شود و به آن مقامی که ذیحق است دست یابد. آری جبهه برای جویندگان راه تکامل انسانیت بهترین و برترین دانشگاه است، دوستان و برادرانم حسین زمانتان خمینی را تنها نگذارید زیرا سفیر حضرت مهدی(عج) می باشد و تو ای فرزندم عبدالمحمد قائم بدان راه من راه الله است، راه عشق و ایثار، راه شهامت و شهادت را هم را ادامه بده فرزندم و تو ای مادر که من را در گهواره خونین پروراندید اکنون امانتی که خداوند در نزد تو داشت آن امانت را پس گرفت و مادرم آیا موقعی که خبر شهادت من را شنیدی، گریه خواهی کرد یا همچون شیرزن کربلا پیامم را به گوش مردم می رسانی؟

تو ای همسرم، فرزندم را در کودکی با مهر و علاقه به ائمه اطهار وفق بده و تربیت اسلامی را به آن بیاموز، مبادا فرزندم را رها کنی، شبهای جمعه امام و پرچمداران توحید را دعا کنید زیرا دعا در این شبها مستجاب می شود.

ای عاشقان قبر اباعبدالله وقت تنگ است، بیایید بپیوندید به این کاروان حسینی، این کاروان می رود تا در محقق بخشیدن به آرمانهای اصیل اسلامی و ارائه مکتب حسین(ع) و ملحق به مسلمانان جهان شود در حکمت براندازی کفر از جهان، بدانید دنیا دار آزمایش است. خوشا به حال مقاومت کنندگان، آنان که در حوادث زندگی راه بندگی پروردگار را پیشه خود کرده اند و با تحمل مشقات فراوان در عمل ثابت کرده اند، فقط بنده الله هستند و بس.و در آخر من که در زندگی هیچ خدمتی به اسلام نکرده ام. امیدوارم که با شهادتم در راه حق چند قطره خون ناقابل بپای نهال اسلام ریخته باشم و از خانواده ام تقاضا دارم که جسدم را در بهشت زهرای زرند دفن نمائید و طبق وصیت من عمل کنند. والسلام 

به امید پیروزی رزمندگان اسلام.20/11/64

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 2,944